Tagnile365 – en unik lösning för växelverkan mellan kommuninvånarna och kommunen.
Moderna lösningar för kommuninvånarnas ärendehantering
Tagnile365 erbjuder moderna verktyg för kontakt och elektronisk ärendehantering mellan kommunen och kommuninvånarna. Den elektroniska lösningen för ärendehantering effektiviserar kommunens processer inom kundtjänst och erbjuder kommuninvånarna en möjlighet att följa hantering av sina ärenden i realtid.
Tagnile365 är en helhet planerad och färdigt produktifierad för kommunernas behov som smidigt kan införas. Sarastia365 Asiointi kan också kombineras med olika Suomi.fi-identifikationer, -fullmakter och -informationsleden samt kommunens egna utbetalnings- och ärendehanteringssystem.
Med hjälp av lösningen kan man såväl hantera ärenden, inkludera, kommunicera som handleda. Med hjälp av smarta vägval dirigeras servicebegäran till rätt sakkunnig utan onödiga mellanhänder. Det går att automatisera hanteringen av rutinfall eller skapa förslag på lösningar för dem, vilket gör att de sakkunnigas tid frigörs för mer utmanande uppgifter.
Vi utvecklar ärendehantering tillsammans med våra ägarkunder. Om en viss tilläggsfunktion utvecklas med en kund, kan den enkelt införas även hos andra kunder. Tagnile365 är en del av Tagnile-produktfamiljen och stödjer andra lösningar i produktfamiljen.
Kommunen öppen 24/7
Kommunen betjänar sina invånare dygnet runt, och man behöver inte schemalägga ett besök efter byråns öppettider. Invånarna kan uträtta sina ärenden när det passar bäst för dem och varifrån de vill.
Information om beslutsfattande och möjlighet att medverka
Tjänsten tillhandahåller information i realtid om hur olika ärenden framskrider. Invånare kan lätt involveras i beslutsfattandet. Svaren på invånarnas frågor kan publiceras så att alla kan läsa dem.
Information direkt in i systemet
Invånarens ärenden dirigeras direkt in i systemet via elektroniska kanaler. En servicebegäran når snabbt den rätta experten utan onödia mellanhänder.
Tid för rätta saker
Experternas tid frigörs för viktigare arbetsuppgifter, när återkommande enkla uppgifter kan automatiseras. Systemet hjälper experten med lösningar och frigör tid för mer utmanande uppgifter.
Tagnile365 – en unik lösning för interaktionen mellan kommuninvånare och kommunen
Tagnile365 erbjuder moderna verktyg för kommunikation och digitala tjänster mellan kommunen och dess invånare. Den digitala tjänstelösningen effektiviserar kommunens processer inom kundservice och ger kommuninvånarna möjlighet att i realtid följa handläggningen av sina ärenden.
Tagnile 365 – en modern tjänst för ärendehantering
Tagnile365, som bygger på Microsofts avancerade D365-molnteknik, inkluderar även en formulärtjänst.
Tagnile365 kan dessutom integreras med olika Suomi.fi-tjänster såsom identifiering, fullmakter och servicetrafik, samt kommunens egna betalnings- och ärendehanteringssystem.